Wednesday, August 28, 2013

My 1st Entry

Alhamdulilah....above all, i thanx Allah our creator the merciful..without him...who are we? but then...still kita masih tidak lagi mahu menjadi hambanya yang bersyukur. Alhamdulilah dengan permulaan entry pertama aku ini aku hendak melahirkan rasa syukur kerana diberi peluang dari segi keluangan masa untuk memulakan semula penulisan aku yang dah lama terhenti ni, kalau diikutkan aku actually sememangnya dah mempunyai satu account blog but deactive sudah dek kerna kekangan masa.

ok tak nak menulis perkara yang mengarut lagi...actually aku buat blog untuk kali kedua ni bagi menggantikan diari aku.bukan apa...bole jimat duit...jimat space utk smpan diari yg semakin hari semakin menebal.oleh itu ak mengambil keputusan untuk menulis blog semula.

korang jangan risau..maksud aku menulis menggantikan diari tu tak bermakna aku akan menulis entry yang syok sndiri berkenaan diri aku sndiri je.aku sedar yang aku ni bukan sesapa, apatah lagi artis yang korang nak tau perihal hidup bagai...tapi blog ak kali ni aku akan fokus pada info and experience aku dalam kehidupan pelajar,keluarga,bekerja dan paling penting tidak lupa juga ialah subtopic favourite aku iaitu Vacation...so sambil membaca tu bole la take note serba sedikit pengalaman2 aku yang boleh dijadikan sebagai info.

HOPEFULLY dapat mempertingkatkan mutu penulisan.

NEVER REGRET !

If it is good , it's wonderful . If it's bad , it's EXPERIENCE ... 

In Sha ALLAH ! ^.~ •´¯`•.¸¸.



MODE : Separuh hati pulak sepertinya ... (".

Astaghfirullah , isbir ! :')

No comments:

Post a Comment