Tuesday, September 24, 2013

CrazyNuts : Exam ohh exammmm


Assalamualaikum uolssss !!!!

haaa tak sampai a week lagi nak paper shuq sempat lagi hupdate blog..ngeee =)
ok act tulis entry kali ni simple2 je coz masa xbape nak ada...ni hupdate pun sejam b4 start koje

ehh apasal entry ni plak? mana entry sambungan dari korea ari tu yang tak habis?? ok 1st of all aku nak minta maaf coz now masa dah tak bape nak ada untuk sambung entry ak yang korea tu.so lepas habis paper ak janji akan continue balik ok!

masa untuk buat revision pun tak bape nak ada...almaklum study last minute..haa sape suruh kan...Padan Dengan Muka kau shuq! sampai kat ofis pun sanggup datang awal sejam lebih untuk revision.




sambil2 revision perut aku lapa plak nasib la ada jajan ni...


Sebelum aku lupa.. nak gak intro...jajan yang aku makan ni nama dy Crazy Nuts. aku beli dari pegawai kat opis aku...dengan harga 
RM 13...kalau korang nak tempah pun bole untuk makan sendiri o untuk gift apa-apa function...klu untuk wedding tu mungkinlah dy akan packaging yang lebih proper mengikut saiz yang korang nak and the most important is more cheap...!

siyes sedap gyla! aku tetibe dah addict kat menda ni plak...dah la mahal(bagi aku seorang student).nak beli selalu memang tak mampu dengan gaji aku yang kecik ni tambahan pula ak sebagai student part time...





Crazy Nuts ni dia macam kerepek caramel crunchy yang dipenuhi dengan bijirin pelbagai nuts...ohhh nom nomm....addict like crazy ok! bila time2 nak final ni.Kalau uols tengok gambar atas ni tinggal separuh je.actually penuh tap aku dah makan half..

Kalau korang berminat nak tempah haa tengok la siap ada sticker lagi kat botol yang sangat kiut ni


eh tak nampak ke? ok ni untuk tempahan

Lily : 0192551662
Sheera : 0183184681

kalau korang nak tempah melalui aku pun bole no hal...sila inbox :)

yang mana ada number aku tuh tapayah nak ngengada inbox sini...sila whatsap/msg direct phone




Tima kaseh laaa kepada peneman setia ku dikala subuh ari di ofis MisS ReD :)


Thanx!
Jumpa Di Next Entry







1 comment: