Monday, November 11, 2013

Apa ada pada umur 23?


Assalamualaikum



Alhamdulillah....

masih punya waktu untuk cecah ke 23 tahun.
terima kasih Allah pinjamkan saya nyawa
terima kasih ma and babah untuk pengorbanan dari sekecik2 adah 
sampai mencecah ke usia nie.
walaupun belum sempat berbakti.moga ada peluang untuk berbakti pada 
ma and babah .insyaAllah adah masih cuba jadi anak yang terbaik buat 
ma and babah.
terima kasih adik beradik tercinta untuk segalanya,gaduh bertumbuk 
sepak terajang gurau kasar.haha..
terima kasih kawan2 untuk penerimaan insan ini ke hidup kalian.
terima kasih awok.
moga ada jodohnya.
moga tidak dibolak balikkan hati kita.
moga apa yang berubah antara kita.
berubahnya kerana Allah.
bukan kerana rasa.
terima kasih terima saya apa adanya.
terima kasih  untuk doa kalian
terima kasih untuk ucapan
terima kasih untuk perkenalan
terima kasih untuk persahabatan
terima kasih untuk pengalaman
terima kasih untuk kenangan
banyak salah silap saya
maafkan segalanya
mohon diberi peluang yang mampu membawa perubahan
tegur segala salah saya
tegur segala yang mungkin ada yang mengguris jiwa.
saya insan biasa
mungkin ada sedikit ilmu Allah jadikan saya sebagai perantara untuk 
sampaikan sepanjang umur saya yang lepas
saya halalkan segalanya
sama ada secara biasa atau luarbiasa
panjangkan ilmu2 tersebut
semoga ada bekalan untuk kita di Mahsyar sana
doakan saya kekal istiqamah
berubah ke arah kebaikan
memimpin sesiapa yang dibawah tanggungjawab saya untuk dipimpin
terima kasih ma babah keluarga
terima kasih untuk segalanya.

Demi Allah
saya sayang semua.
moga ada keberkatan didalam langkah2 kita
setiap hela nafas
moga ada manfaatnya untuk isi dunia.
setiap doa kalian
saya juga berdoa
moga doa2 itu berbalik kepada kalian.

sembilan november sembilan belas sembilan puluh
norshuhadahnoordin






THANX FOR THIS !! :)

No comments:

Post a Comment